marți, 6 decembrie 2011

Cum a fost lansarea de la USR - "Clubul dramaturgilor"

Cred că încep să prind gustul evenimentelor publice (adică nu mi se mai face rău de emoţie cu trei zile înainte). Vă povestesc pe scurt ce şi cum a fost, pentru că sunt pe cale să mă autoexilez chiar mâine într-o plăcută "vacanţă" la Craiova. "Vacanţă" e teribil de eufemistic pentru lucrurile extraordinare care mi se vor întâmpla la Craiova, dar deocamdată nu pot spune mai mult. Deocamdată.  Vă povestesc mai târziu ce e cu Craiova, acum iată ce s-a întâmplat luni, 5 decembrie 2011, la Uniunea Scriitorilor.

Mai întâi a fost lansarea unui nou volum (volumul IV) din Shakespeare Opere Complete, ediţia îngrijită de George Volceanov . Clasa de actorie a d-nei Olga-Delia Mateescu a prezentat un fragment din "Vis de-o noapte-n miezul verii", în traducerea lui Horia Gârbea.

Apoi dl. Gârbea m-a prezentat pe mine. Eu nu am avut multe de spus, dar actorii mei (îi vedeţi mai jos, de la stânga la dreapta): George Creţu, Anda Saltelechi, Simona Vlad-Sabie au făcut un mini-spectacol din capitolul 4 al POEMEI DESNUDA. Am filmat, vă voi arăta şi vouă când mă întorc de la Craiova (hm, pe la sfârşitul lui februarie!)




Am dat şi câteva autografe...
















Iată şi filmarea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea pe care nu sunt în stare să o nasc

Există o carte la care scriu de peste 6 ani. De fapt, în 2011, când am publicat prima mea carte ( "Poema desnuda" ), un ciot di...