vineri, 20 ianuarie 2012

Emil Brumaru crede în "Poema desnuda"


Am avut surpriza sa ma descopar pe lista scriitoriilor tineri la care Emil Brumaru ţine şi pe care îi promovează. Spun "surpriza", desi nu este neaparat o surpriza, pentru ca Emil Brumaru este un poet pe care îl admir (şi invidiez!:) şi un om drag, cu care îmi face mare plăcere să stau de vorbă. 

Dar iată-mă pe lista lui:


"Dintre scriitorii mai tineri mi-am ales un lot la care ţin mult şi-l pomenesc de cîte ori am ocazia: Constantin Acosmei (inconfundabil, de-o originalitate pe viaţă şi pe moarte!), Ovidiu Nimigean (mult mai bun în proză şi eseu), Ionuţ Chiva (surprinzător în volumul de versuri!), Radu Aldulescu (prozator deja-n vîrstă, copt-răscopt, nepreţuit la valoarea lui reală, céliniană, om tenace, pritocind cuvintele-n moarea personală, promiţînd o clasicizare pe viu), Ştefan Manasia, Radu Vancu, Octavian Soviany cel din roman, Marius Ianuş, febril căutător al mîntuirii, Ioana Bradea cu al ei Băgău inubliabil, posibila Cristina Nemerovschi cu volumul iniţial din trilogia Sînge satanic, poeta Crista Bilciu cu Poema desnuda..."


Citiţi aici întreg interviul cu Daniel Cristea Enache, publicat în 16 ianuarie peLiterNet: http://atelier.liternet.ro/articol/11642/Emil-Brumaru-Daniel-Cristea-Enache/Investitura-mea-ca-poet-am-simtit-o-indeplinita-cind-Raicu-a-scris-o-cronica-la-Versuri.html 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea pe care nu sunt în stare să o nasc

Există o carte la care scriu de peste 6 ani. De fapt, în 2011, când am publicat prima mea carte ( "Poema desnuda" ), un ciot di...