duminică, 26 martie 2017

Mic poem deocheat

M-a întrebat cineva dacă "Evanghelia după Lilit" va fi o carte pentru copii (Cal-ciorap şi pasiunea lui lingvistică poate induce, într-adevăr în eroare), aşa că m-am hotărât să dezvălui un mic fragment edificator:

Maestru-al toropirilor de-alcov,
îţi tulbur somnul cărnii de cuvinte...
Bat la fereastră cu un flutur mov,
abia încălecat, deloc cuminte...
Îţi cer sfios, bătând dintr-un picior,
secretul ce sugrumă orice floare:
să fiu, vreau, ucenică în amor!
Deci, îţi răstorn avutu-mi la picioare:
domnesc peste doi sâni ce stau să puşte,
molcom torcând din sfârcuri asortate -
au sutienul botniţă, turbate,
dar încă n-au găsit pe cin’ să muşte!                                                                   
O gură am: nici ea supusă nu e,
căci nu e nimeni c-un sărut s-o-nchidă;
Am fese ce, roşind, în spate suie
Şi-n pârg pocneşte carnea lor timidă…
O minte am şi, zău, zăbală n-are
plus suflet ce de-nsingurare geme;
Şi-un nu ştiu ce ascuns între picioare
(un loc de unde n-au ieşit poeme)…

Le-aduc pe toate, după inventar,
Material didactic să ne fie
De ce le-aş ţine frânte în sertar?
Mai bine să asude pe hârtie!

Ce-aş mai avea? Cuvinte ce aspiră
Să-nveţe meşteşug de hetairă…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea pe care nu sunt în stare să o nasc

Există o carte la care scriu de peste 6 ani. De fapt, în 2011, când am publicat prima mea carte ( "Poema desnuda" ), un ciot di...